dinsdag 22 januari 2013

Wish you a wonderful birthday

Hoi hoi

Weer een berichtje van mij!!
Ik zit er lekker in en de kaartjes komen als vanzelf. Dat werkt bij mij meestal ook beter dan dat ik heel lang na ga denken. Ik werk trouwens met alles heel intuitief. Ik voel......en dan begin ik......

Dit kaartje is voor de wedstrijd van dutchmagnolialovers je moet daar een kaartje maken met de "bingo" :


ik heb gekozen voor de onderste rij, nl: KNOOP PAREL BLOEMEN

Nou deze zitten er allemaal op. Het parelrandje langs de uitgestansde mal, de bloemetjes en ook de knoopjes.




Ik heb gekleurd met Distress inkt en H2O in deze kleuren: klik op de foto zodat het goed kunt zien,








De tekst stempel is van  Bildmalarna.
Bloemen komen van: www.wildorchidcrafts







Hopelijk vinden jullie hem ook weer mooi. ik ben er wel trots op :)

Tot de volgende keer........

groetjes Ine xxx



16 opmerkingen:

  1. Hoi Ine, je kaart is supergaaf gemaakt wat mooi ingekleurd op linnen.Hier mag je best trots op zijn! groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En terecht, dat je trots bent, het is dan ook een bjouty. Alles klopt, fijne en zachte kleuren, leuke details en mooi mallen heb je gebruikt. Ik vind deze kaart SUPER.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww wat een gave kaart, helemaal te gek en dat op stof zeg PRACHTINGGG
    groetjesss Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaart,
    en heb je hier nu gestempeld en gekleurd op
    stempel linnen ? iig ziet het er super uit !

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jka Erica dat is stempel linnen. het werkt ook mooi, niet makkelijk maar de kleurtjes komen er zo mooi op uit.
      Bedankt voor de complimenten.

      groetjes Ine

      Verwijderen
  5. je kunt trots zijn hoor hij is heel mooi geworden.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een prachtkaartje geworden, Ine! Heel mooi gedaan!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. niesamowicie piękna praca, napatrzeć się nie mogę, brawo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig ,kwam je tegen als mogelijk d.t lid op f.b. en zag een glimp van je kaarten ,ben naar je blog gekomen en wow dit is genieten.

    Is dat inderdaad op linnen gestempeld? Dat geeft echt een geweldig effect. Ben dus meteen volger geworden.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Mia. Ja dat is van Joy, is stempel linnen en het kan ook in de printer voor als je digitale stempels hebt.
      Leuk dat je ook volger bent geworden.

      groetjes Ine

      Verwijderen
  9. Zekers mag je weer trots zijn op je werk Ine, ziet er weer mooi uit!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen