dinsdag 27 mei 2014

Lente, of toch zomer??

Hoi allemaal

Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie een kaartje te laten zien. Is het nog lente, het voelt af en toe al als zomer. Deze vrolijke kikkertjes maakt het niet uit. Zij springen toch wel in het rond.
Wat vind ik deze mal toch leuk. Ze zijn zo lief deze kikkertjes. 
Ik heb het patroontje gebruikt van de kaart die Giny laatst geplaatst heeft. Dat kun je hier vinden. Zij beschrijft heel mooi hoe je deze kaart maakt. 


Ik heb weer gebruik gemaakt van het leuke papier uit de blok  "Fresh Flowers" 
Dat heb ik geplakt op groen cardstock. Ik heb de randen bewerkt met distress inkt "crushed olive" 
Op de achterste kaart heb ik ook nog de vlinderrand gebruikt van Noor! Design. 
Ook heb ik daar de ronde vlinderrand van Noor! gebruikt. Losse vlinders heb ik er maar niet op gedaan. die worden vast opgegeten door de kikkertjes. En dat vond ik nu net zielig.....
Ook heeft Hennie leuke wiebeloogjes in de webshop. Ik vind altijd dat die de afbeeldingen wat echter maken.


Op de 2 voorste trappetjes heb iok ook nog een extra kikkertje geplaatst en een hekje. Dit hekje is op dit moment niet in de shop aanwezig. Maar dit hekje van Noor! is ook erg leuk daarvoor. Ik had hem niet in huis vandaar dat ik even een andere heb genomen. 
Wat bloemetjes erbij en het ziet er helemaal leuk uit.
De letters van lente, heb ik gemaakt met de stempelset, typewriters keys. Even stempelen en uitknippen en met een beetje 3d kit opplakken. 

Ik hoop dat jullie het kaartje ook weer leuk vinden. Mijn moeder was er helemaal weg van en wilde hem al meenemen :) dat mocht dus niet. Hij mag mee naar de beurs. 

Groetjes Ine


Hieronder nog de spulletjes die ik gebruikt heb. De link gaat rechtstreeks naar de webshop. Dus lekker makkelijk.


6410/0078 Noor! Clear stempels Typewriter Keys  COL1352 Collectables snijmallen Frog  6002/0251 Noor! D. Snij- en embossingmal rand vlinders  6002/0322 Noor! snijmal vlinders rond 6002/0192 Snijmal Noor! Floral Flourishes  hekje  PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers Distress inkt kussen Crushed Olive22 - 6204 Bazic Cardstock Granny Smit
Wiebelogen 04 mm