maandag 24 december 2012

zeeptaartjes

Hoi hoi









Verder moest ik nog een paar cadeautjes maken. Ik heb gekozen voor een taartschaal met heerlijk naar appeltaart ruikende zeep. Ik denk dat het zeker in de smaak gaat vallen.





Ook heb ik nog een cadeaudoosje gemaakt met een cadeaubon en ook een paar heerlijke zeepjes.

Nou hopelijk zie ik jullie volgend jaar weer op mijn blog. Ik wens voor nu iedereen hele fijne kerstdagen, een fijne jaarwisseling, en een heeeeeel gelukkig 2013


Kusssssssssssssssssssss van mij

8 opmerkingen:

  1. wow Ine wat een snelle maar prachtige kaart.
    Maar van je taart creaties ben ik helemaal weg van, meis wat mooi!!En dan die cadeaudoosjes!! Een feest om te krijgen! Super mooi gedaan allemaal. Meis wens jou ook hele gezellige feestdagen en een heeel gezond, liefdevol en hobbyrijk 2013 toegewenst.

    Kerstknuffel van Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje hoor! En snle kan ook supertof zijn..
    Jij ook hele gezellige dagen en tot blogs,
    liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een PRACHTIG snel kaartje Ine. Ook je taart-creaties zien er HEERLIJK uit.
    Het zal nu wel heeeel LEKKER ruiken in je huis ☺☺☺.
    Ook voor jou en voor al degene die je lief en dierbaar zijn de volgende wens.....FIJNE EN GEZELLIGE Kerstdagen en een GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke snelle kaart ine, ik gebruik de plaatjes ook, ik vind ze leuk en ook wel eens makkelijk als we wat minder de tijd of zin hebben.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties, Ine!

    Merry Christmas, Ine & family!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card Ine:) Sweet adorable image:)
    Also gorgeous creations:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart en als je het niet weet kan je niet eens
    zien dat het een kant en klaar plaatje is.
    Wat apart zeg, zeepjes in de vorm van taart en ook nog eens ruikende
    naar appel, je moet er maar opkomen.
    Je bent lekker creatief, leuk en gezellig blog heb je, ik ben
    volger geworden hoor :)

    Fijne jaarwisseling en een goed
    begin van 2013 :)
    Lieve groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen