donderdag 3 januari 2013

lieve groetjes.......

Hallo allemaal,

Als eerst wil ik jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar wensen. Met veel knutselplezier.
voor mij wordt het een heel spannend jaar, omdat ik op 17 mei ga trouwen. We zijn al goed bezig met de voorbereidingen.
Ook een welkom aan de nieuwe volgers. Nog 28 te gaan voor de super Candy eruit gaat. dus verspreid want des te sneller gaat het eruit. Ik kan jullie wel verklappen, dat er echt leuke dingetjes inzitten. In ieder geval een prachtige Magnolia stempel!!!!!

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met een stempel van "Lili of the Valley"

Gekleurd met distress en H2O.  ik heb ook gebruik gemaakt van een mooie Noordesign mal. Ik vind deze mal erg mooi net zoals vele andere die van Noordesign zijn. Ik ben fan hihihi

Nou hopelijk vinden jullie hem mooi, en ik vind het leuk als je een berichtje achter laat,

tot de volgende keer weer........XXX Ine

10 opmerkingen:

  1. zoals altijd weer super mooi ine, ik heb nu ook h2o , echt leuk om mee te werken hè

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook heel veel goeds voor 2013, wat een spannend jaar voor jullie!!
    En je kaartje is prachtig!
    Veel gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ine,

    Wat een schitterende kaart is dit..supermooie stempel en mal gebruikt..MOOI...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, wat kan jij mooi kleuren, super gedaan,
    echt een prachtige kaart hoor !
    En als jij gaat trouwen dan kan er al niks meer stuk
    gaan dit jaar, dan wordt het gewoon jouw jaar !!

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij hebt er een mooi kaartje van gemaakt
    zo kleurrijk super gewoon.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat je zoiets moois op de kalender hebt staan voor dit jaar Ine, suc6 met de voorbereidingen...maak je de uitnodigingen zelf?
    Dit kaartje ziet er weer super uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ine,
    Wat een SUPER begin van 2013 laat jij hier zien.
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen. Als ik je berichtje zo lees zal dat vast en zeker gaan lukken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic card ^_^ I love this adorable mermaid and your colouring is gorgeous^_^
    Beautiful diecut and embellishments^_^
    I wish you a wonderful 2013 dearest^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en wat heb je een leuk blog, ben meteen maar volger geworden.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen