woensdag 30 januari 2013

geel is niet mijn kleur

Hoi hoi

Fijn dat er weer nieuwe volgers zijn bijgekomen. Dank je wel. En ook wil ik iedereen bedanken die een berichtje achterlaat op mijn kaartjes.



Deze keer heb ik weer een stempel gebruikt van Bildmalarna. Hij heet Mimosa guitar.
Ik heb hem gekleurd met De distress markers, klik op de foto voor de kleurtjes. De huidskleur meng ik latijd zelf, met refills. Ik gebruik daarvoor TATTRED ROSE en VINTAGE PHOTO.
ik weet het nu ook zeker, geel is niet mijn ding. Volgende keer kies ik toch weer wat anders :)


ik heb papier gebruikt uit de nieuwe blog van Marianne Design, verkrijgbaar bij kreatrends

Het vlindertje is shape vorming. Die knip je uit en verwarm je met een kaarje. Dan doe je ze met een bolpen in model duwen.
 Het hangertje heb ik besteld in Engeland bij ribbongirl daar hebben ze ook hele leuke kleine dingetjes om je kaart mee af te maken.

Nu dit was het weer. Hopelijk laten jullie weer een berichtje achter en zie ik je snel weer terug,

XXX Ine



15 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf ook niet zo gek op geel, maar soms kan dat toch wel mooi staan en ik vind het in deze kaart wel gepast.
    Helemaal niks op aan te merken Ine, 't ziet er perfect uit.
    Weer een hele leuke stempel ook trouwens. Je hebt haar mooi ingekleurd. Pfff en ik weet nog steeds niet hoe ik mijn distress Markers moet gebruiken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Mooie kaart hoor en hier nog iemand die geel niet als lievelingskleur heeft :).

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gele vind ik hier anders wel mooi hoor Ine. Het is een mooie en lief kaartje. De bloemen vind ik ook super.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fabulous card my dear ^_^
    Gorgeous details and lovely image^_^
    Have a sweet afternoon^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ine wat een prachtige kaart, erg mooi gedaan! Hihi geel is niet je kleur, maar je hebt het wel geprobeerd en het ziet er prachtige uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ine
    Ook al is geel niet je kleur het is een heel mooie kaart geworden.
    Soms gebruik je een kleur waar je niks mee hebt en anderen blijken het wel mooi te vinden.
    Dat is hier ook zo.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje ook geslaagd!

    Vind het een mooi kaartje!

    Schattig stempeltje!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je gele kaart prachtig, ook al vind je zelf van niet het is toch een mooie kaart geworden. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geel gebruik ik ook niet heel veel, maar wel heel mooi te combineren met andere kleuren en dat heb je gedaan. Mooi geworden.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat je het toch mooi gedaan hebt...ondanks dat het niet je kleur is.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een heel leuk kaartje hoor! Die stempels zijn ook zo leuk!
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks dat het je kleur niet is ziet het kaartje er erg leuk uit Ine.
    Lief afdrukje heb je gebruikt.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aan het resultaat is niet te zien dat geel je kleur niet is hoor Ine....ik vind het een schattig kaartje...mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahhahha Geel bah vies kleurtje maar ja soms moet je hé
    Ik gebruik het ook bijna nooit maar ik vindt het dan wel altijd een uitdaging en dan komt er toch wel een verassend resultaat uit
    Zo dus ook bij jou ik vindt het wel een leuk kaartje en idd weer eens iets anders
    Mooi gedaan hoor Ine ondanks het (vieze kleurtje) hahhaahaha

    Groetjes Wia

    BeantwoordenVerwijderen