woensdag 9 januari 2013

wedstrijd kaartjes

Hoi hoi

zo alweer een berichtje van mij, ik zit er goed in de laatste tijd :-D
Ik heb dit kaartje gemaakt om me te doen bij 2  challenges en wel bij:

miekelotte waar de opdracht 4 ponzen en stanzen en hij doet mee bij itsamagnoliachallenge en daar was het de bedoeling om een helemaal witte kaart met afdrukje te maken. Alleen het gezichtje en de haren mochten gekleurd worden. Nou ik heb aan allebei de opdrachten voldaan met dit kaartje.
Het is iets heel anders geworden dan wat ik normaal maak.....maar het was heerlijk om te doen.




Lieve groetjes Ine


14 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker erin houden hoor die knutselbui :D
    Je kaart ziet er super leuk uit, is ook leuk
    om te maken, mijn laatste kaart was ook een witte.

    Fijne knutselweek gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Ine. Lijkt me erg moeilijk om een hele witte kaart te maken maar die van jou is schitterend. Ook heb je je stansen prachtig gecombineerd. Erg leuk dat je meedoet met Miekelotte is challenging you.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ine,
    Wat een PRACHTIG wit kaartje is dit.....ik hou wel van dit soort kaartjes.
    Ga maar HEERLIJK verder.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw Ine wat een super leuk en lieve kaart!!

    liefs gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel apart en mooi gemaakt.
    Je bent erin geslaagd Ine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een beeldschoon kaartje.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend mooie kaartje.Bedankt voor je deelname bij IAMC. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous white card Ine:)
    It's a wonder and is very elegant and sweet:)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ine, wat een geweldige kaart, hele mooie embellishments zonder "te" te worden. Heel knap gedaan. Fijn dat je meedoet aan MIEKELOTTE is challenging you. Groeten, Vera

    BeantwoordenVerwijderen