donderdag 17 januari 2013

heel leuk nieuws

Hoi hoi

Daar ben ik weer. Met heel leuk nieuws deze keer.
Maar ik wil eerst even de nieuwe volgers welkom heten. Ik hoop dat jullie met veel plezier rond kijken op mijn blog.

Maar nu het leuke nieuws. Ik heb vandaag gehoord dat ik van een design team lid ben geworden bij: Hobby Den Haag, dit is een leuke nieuwe webshop. Ze hebben ook een blog natuurlijk, want daar komen de kaartjes op te staan. Kom ook daar maar eens kijken. http://hobbydenhaag.blogspot.nl/

Maar nu wil ik nog een kaartje met jullie delen. ik heb afgelopen week stempel linnen gehaald en o wat is dat fijn kleuren. Ik ben er helemaal blij mee. Ik kleur met distress en op mijn normale aquarell papier komen de lichte kleuren niet altijd mooi uit, maar op dit linnen is dat veel mooier.




De stempel is een nieuwe van bildmalarna echt helemaal leuk hihihi

Nou vanaf a.s. zondag plaats ik elke week een kaartje op het blog van  http://hobbydenhaag.blogspot.nl/ en ik hoop dat jullie ook een keertje langs komen.

XXX groetjes Ine


14 opmerkingen:

  1. natuurlijk doen we dat en proficiat je kaartje is heel mooi en dat linnen fantastisch kun je gewoon zien.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ine...leuk voor je en je kaart is weer prachtig met een schitterend gekleurd stempeltje.
    Ik ga dat linnen ook eens uit proberen.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk nieuws voor u, gefeliciteerd daarmee. Ik ga daar dadelijk eens een kijkje nemen. Je kaartje is weer beeldig. Ik heb het vergroot bekeken en het is prachtig ingekleurd. Ik heb nog nooit Distress en ik vraag me af of het met Copics of Derwent potloden ook zo'n mooi resultaat geeft. Ik heb de distress wel staan dus ik zal moeten gaan oefenen..
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit op dat stempellinnen,
    heel gaaf, en je kaart is ook helemaal super.
    En heeeeeel erg gefeliciteerd dat je voor dat
    nieuwe blog kaartjes mag gaan maken, super !

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf Ine gefeliciteerd met je benoeming.
    Wat heb je trouwens een gave kaart gemaakt en wat een leuk idee de stempel op linnen.
    Wat voor inkt gebruik je dan om te stempelen.
    Kan dit dan ook met copics doen ?
    Ik ga je zeker volgen

    grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Yvonne

      Ja dat zou ook met copics moeten kunnen. Maar het stempel linnen is heel makkelijk, het kan ook zo in de printer, dus ook voor digitale stepels is het makkelijk. Ik heb nu gestempeld met stazon.

      groetjes Ine

      Verwijderen
  6. Hoi Ine,

    Ik ken je nog niet maar wel hartstikke leuk dat we nu collega's zijn!
    En ik moet echt zeggen dat ik je creaties prachtig vind!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Kimmie. Leuk dat we colegas zijn. Ik ga ook eens snel op jouw blog een kijkje nemen en volger worden.

      groetjes Ine

      Verwijderen
  7. Ine gefeliciteerd met je DT aanstelling.
    Deze kaart ziet er echt super uit.
    Een prachtig effect op dat linnen.
    Weer zo'n leuke stempel en wat heb je die geweldig mooi ingekleurd.
    Kortom, 't is een toppertje, geweldig mooi !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, ik had je kaartje al bewonderd op Hyves, prachtig het geeft een
    heel mooi effect zo op dat linnen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. CONGRATS my dear, I'm happy for you:)
    Your new card is fabulous:)
    Lovely image and gorgeous embellishments:)
    Happy weekend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je dt aanstelling!! hartstikke gaaf! Net zoals dit kaartje trouwens! So Cute!!

    Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen