maandag 28 januari 2013

Uiltje van Marianne Design

Hoi allemaal

hier ben ik weer even met een nieuw berichtje van mij. wat zijn er een boel nieuwe volgers bijgekomen. wat ben ik daar blij mee. Welkom aan alle nieuwelingen.
Nog 8 te gaan en dan gaat de Candy eruit.

Het is nu natuurlijk wat drukker hier in huis, met de pups. Wil je meer foto's kijken dan kan dat hier
Ik heb dan ook nog geen tijd gehad om aan een nieuw kaartje te beginnen, maar vandaag ga ik toch lekker aan de gang. als het goed is komt deze week ook een pakketje binnen van Kreatrends en mag ik mijn eerste kaartje voor het blog gaan maken.

nu wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik al even geleden gemaakt heb, maar nog steeds niet geplaatst had.


Ik was in de hobbyshop en kon ze niet laten liggen, de uil en het vogeltje van Marianne design. ze zijn zo leuk. Ik heb dit kaartje gemaakt met vilt, dat gaat erg gemakkelijk met deze mal.
Het papier wat ik gebruikt heb komt uit een eerdere collectie van Marianne Design. Ik gebruik het regelmatig nog. Ik heb een hele grote papier voorraad en ik vraag me af dat al ik nu niets meer zou kopen ik het dan nog ooit op zou krijgen. Soms schaam ik me rot maar ik wet dat jullie me allemaal begrijpen.

zo nu ga ik eerst maar eens aan de strijk beginnen dan heb ik vanmiddag vast nog even tijd om wat te gaan knutselen.

een fijne dag allemaal, en bedankt voor de lieve berichtjes die ik altijd krijg.


groetjes Ine XXX

13 opmerkingen:

  1. Hoi Ine,
    Leuke kaart met dat uiltje.
    Enne....van die papiervoorraad......ik moet volgens mij minstens 100 worden en heel erg veel kaarten blijven maken wil ik alles op krijgen hoor hihi.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeey Ine

    Hij is super geworden joh !! Ik heb het uiltje ook sinds vrijdag ik ben er een scrapboekje mee aan het maken hij is zo leuk he :-)Even over het papier ...ik gebruik de laatste tijd al mijn papier want idd het een blijf voor het ander liggen en nu ik het wat zuiniger aan moet doen komt het me goed uit dat ik heel veel voorraad had hahaha maar ik moet zeggen dat het nu best snel gaat hoor als je niet meer bij koopt ! Ik ben benieuwd hoe je eerst Kreatrends kaartje eruit gaat zien :-) doe de pups en Izzy maar een dikke knuffel !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ine,
    Super kaartje zeg, mooie kleuren. Waarom zou je niet werken met materialen die je al hebt, toch zonde om te laten liggen. Nu heb je "oud" en "nieuw" gecombineerd, helemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk kaartje is dit Ine....mooi geaan hoor!
    Ik haat strijken.......maarjah soms moet het :-( :-(
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt...echt super.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp het helemaal een papier voorraad waar milieuactivisten boos zouden om worden. En nog vinden we bij elke nieuwe collectie een goede reden om meer aan te schaffen. Je kaartje is vrolijk en de details leuk.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé die is leuk geworden.
    Weer eens wat anders.
    Je hebt dat prachtig gemaakt Ine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave uil heb je er zo van gemaakt, Ine...je hele kaartje is trouwens een plaatje....enne...papiervoorraad??? wat is dat??...mijn man zegt wel eens: als er brand uit breekt, blijft het weken branden...hihi
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo met dat vilt, en het papier past er prima bij.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart, Ine! Die uil ziet er gaaf uit!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze uil kaart leuk geworden......

    Super! Ik heb hier ook zoveel papier liggen....Herken het dus helemaal....

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen