vrijdag 25 januari 2013

Het kan niet op.....

Hoi allemaal,

weer een aantal nieuwe volgers erbij. Heel erg fijn. welkom allemaal.
Net heb ik bericht gehad dat ik uitkozen ben om in het DT team van kreatrends te komen. nu moet ik er wel bij zeggen dat het bij Hobby shop Den Haag al over is. De webshop is door omstandigheden uit de lucht. maar nu ben ik weer super blij dat ik mag komen helpen bij




Dus ik ga daar samen met 5 andere dames de mooiste dingen ga proberen te maken voor op het blog, voor workshops en als voorbeelden op de beurs.

Ik heb er zin in!!!!!

groetjes Ine xxx

8 opmerkingen:

  1. Jij ook gefeliciteerd Ine, echt leuk hoor om in het DT-team te zitten.

    DT-team-groetjes
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook gefeliciteerd met het meedoen aan het DT team.
    jou blog ziet er ook prachtig uit!!!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik had inderdaad gezien dat de website van Hobbyshop Den Haag niet meer bereikbaar was. Gaan ze helemaal niet meer verder? Succes bij Krea Trends!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en veel succes.
    Groetjes en fijn weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu even persoonlijk een felicitatie,had het op f.b gezien en ik wens je enorm veel plezier.

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefelicteerd, leuk dat ook jij in het DT-team zit.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch een bofkont Ine.

    Groetjes en suc6

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd Ine erg leuk voor je!!

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen