zondag 3 februari 2013

candy bij 100 leden

Hoi allemaal,

Nieuwere berichten staan wat verder naar onderen.







Om nog meer volgers te krijgen maak ik een leuke candy!!!!! iedereen kan meedoen als je maar volger bent of wordt.
Bij  100 volgers gaat de candy eruit. Het wordt een verrassingspakket.

Even de regels op een rijtje, ben of wordt volger, plaats de candy duidelijk zichtbaar op je blog, hyves of facebook, en laat een berichtje achter bij dit bericht. Zodra er 100 leden zijn gaat hij eruit.


groetjes Ine


45 opmerkingen:

  1. Heeeee Ine

    Wat een leuke verrassing dat je een Candy weg geeft ik zet hem dan ook graag in mijn side bar.
    Niet alleen om mee te doen met je Candy maar ook om je te laten weten dat ik je een geweldige kaartenmaakster vind

    dikke kus van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 100 volgers zul je vast snel halen met zulke mooie kaartjes.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ben al een tijdje volger van je. Hoop dat je snel 100 volgers hebt. Zal de candy in mijn sidebar plaatsen!

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ine
    Wat leuk een candy, uiterraad wil ik ook een gokje wagen om kans te maken op het "verassingspakket", ik heb je bericht gedeeld op facebook, dit omdat ik geen blog heb.
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat had ik al gezien en nu kan ik je mooi niet vergeten mee te laten loten :)

      Verwijderen
  5. hey ine
    wat leuk dat jij nu candy time hebt
    ben al volger van jou, helaas heb ik zelf geen blog
    misschien komt dat ook nog eens

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk een candy! Hoop dat je snel 100 volgers hebt, des te eerder gaat de candy eruit hihihi
    Veel succes met je blog!Heb de candy al in mijn sidebar gezet!
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volger was ik al, maar ga je candy natuurlijk op mijn blog zetten.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een candy daar ben ik altijd voor in!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe moet dat de candy op mijn hyves zetten?
    Zou je dat willen uitleggen
    Uhh graag in simpele thea taal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je kunt hem als je wilt gewoon even in je www zetten met de link erbij??!!

      Verwijderen
  10. Leuke Candy Ine
    Ik ga een poging wagen was al wel je volger natuurlijk maar ik vind dat je er veel meer verdiend je maakt prachtige kaarten ik ben een fan dat weet je ! Ik zie ze op facebook en hyves voorbij komen en het is altijd weer genieten

    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ine ik heb wat voor zo krijg je mss ook wat sneller
    te teller op 100!
    Kijk even op mijn blog aub

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mmmm candy leuk Ine!
    zet hem op m'n site http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk idee die candy ,wil wel graag meedoen .
    lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk idee, heb nog nooit meegedaan en hoop dat het me lukt om je Candy op mijn blog te krijgen.
    Weet nog niet zo goed de weg op mijn blog, maar doe mijn best.
    En als het niet lukt wil ik je toch bij deze zeggen dat ik weg ben van je kaarten en wel volger van je ben.
    Groetjes Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ine

    Ik heb een leuk cadeautje voor je kijk je straks even op mijn blog moet het nog plaatsen hoor!!!!
    groetjes Wia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ine,
    Wat leuk dat je op mijn Blog was en ..volger bent geworden..Ik ga je ook volgen hoor, je maakt prachtige creaties..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo
    super leuk dat je mijn candy ook op je blog hebt gezet. en ik wil zeker ook wel mee doen een jou verrassings candy is toch altijd leuk om wat te kunnen winnen.

    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi dearest Ine,nice to meet you,I'm your new follower ^_^
    I added your candy bon my sidebar,so my friends and followers can visit you fabulous blog and partecipatein your surprise candy^_^
    Thanks a lot for the chance to win and if you visit my blog I'm happy too^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk idee die candy ,wil wel graag meedoen .Als op pc zit laats ik mm op me blo xxtanja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf een verrassingscandy, ben dol op verrassingen *lol*
    Bedankt voor deze kans, ik ben mijn duimen al aan het draaien !
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. huhuuu ich bin Nummer 67 und freu mich hier zu sein.. werd mal bisschen auf deinem Blog umherschauen.. danke für die Chance.. liebe Grüsse Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  22. bedankt voor je welkom ine

    ik vindt je kaarten geweldig
    een leuke candy trouwens
    en die 100 leden komen wel hoor.

    groetjes maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Ine,

    Ik heb je candy in mijn sidebar geplaatst, want ik wil wel een kansje wagen voor je verrassingspakket.
    Hopelijk komen er snel wat volgertjes bij.
    Je laat ons telkens hele mooie creaties zien, dus als ze je blog ontdekken zal dat niet zo moeilijk zijn om aan 100 volgers te geraken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog een aantal volgers te gaan, ik was la volger maar doe graag mee met je candy
    wie weet win ik wel deze gewldige verrassings candy

    \Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk hoor je candy, ik doe zeker mee.
    Enne kijk ook eens op mijn blog...
    daar staat er ook een :)

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee aan je candy! :)

    Met zulke mooie creaties zit je vast snel aan de honderd volgers! Succes!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee aan de candy. Ik heb hier zo eens rondgekeken en je maakt wel erg mooie dingen en ook veel variatie. Kerststal, Kaarten taartzeepjes e.d. zelfs zonder candy was ik volger geworden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe heel graag mee aan de candy!! Je maakt onwijs mooie dingen, dus ben ik ook je nieuwe volger geworden!!

    Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi!

    Ik doe ook graag mee met je Candy. Je hebt een leuke blog :) Ik heb je Candy in mijn sidebar gezet en op hyves geplaatst.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Espero que o seu desejo de chegar a 100 seguidores seja realizado. Conte comigo!!!Bjks e boa sorte.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Ine, ik doe mee met je candy.....snap niet waarom ik me al niet eerder heb aangemeld. Hij staat in mijn sit-bar. Volger ben ik al. Succes!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ine, van harte gefeliciteerd met je DT-team bij Kreatrends, heel veel plezier en ik heb er super veel zin in ...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd...leuk dat je ook in het DT-team van Kreatrends zit, we gaan er wat mooi's van maken, ik heb er erg veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Ine...ik zag dat je bij mij volger bent geworden en daarom breng ik je een tegenbezoekje...leuk dat we bij Kreatrends in het DT team zitten...ik zag allemaal leuke dingen op je blog, waaronder deze lekkere candy, waar ik graag aan mee doe...heb je gezien dat ik ook een candy heb????
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik loop achter merk ik. Natuurlijk wil ik kans maken op die candy, want volger ben ik al een tijdje :D Ik zet je candy meteen op mijn blog.

    Groetjes van Crea Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi,
    via via kwam ik op je blog terecht, heel erg leuk!
    Ik ben nu je 92e volger :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi,

    Leuk dat je een candy mag weggeven.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hallo
    ben net volger geworden ik ben nummer 94
    ik wil graag een kansje wagen op deze mooie candy
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Je bent er bijna Ine! Gaat vast snel lukken!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ook bij staat ie er op, ine. op naar de 100!!!!
    (hopelijk blijf ik nu wel als volger aangemeld. geen idee waarom, maar ik moest steeds opnieuw aanmelden, kwam er maar niet in)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O wat raar Miranda.
      Hopelijk gaat het nu goed :)
      Bijna 100!!!!!!!!

      Verwijderen
  41. leuk idee ik ga ook proberen een kansje wagen
    je maakt ook mooie creaties die ik graag wil volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat ontzettend leuk en lief van je Ine, je maakt hele mooie creaties die ik graag wil volgen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen