vrijdag 15 maart 2013

Wij gaan trouwen.....

en wel op 17 mei 2013

dit kaartje heb ik gemaakt als uitnodiging voor ons trouwfeest.
Eindelijk na 10 jaar heeft Peter me gevraagd :) en daar ben ik heel blij mee.
Onze 3 kinderen zijn getuige en dat vind ik ook wel heel erg leuk.
Kaartje was al in oktober af en het heeft dus even geduurd voor ik het kon plaatsen, maar intussen heeft iedereen de uitnodiging ontvangen en mag ik hem plaatsen.



ik heb nog meer dingen gemaakt die ik nu nog niet kan delen helaas. Maar die zullen de komende dagen en weken wel hier komen te staan.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en een berichtje achterlaten,

groetjezzzz Ine

14 opmerkingen:

  1. Echt een schitterende kaart!! Ik ben heel benieuwd wat je nog meer met ons gaat delen.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heeeeeeeele mooie kaart, super,
    en dat je zo lang moest wachten om te
    laten zien, nou nu kan het.
    Proficiat hoor dat jullie gaan trouwen,
    geweldig na 10 jaar.
    Veel plezier met de voorbereidingen
    alvast ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Ine...heb je voor iedereen zo'n kaart gemaakt, dan ben je wel druk geweest ik hou je blog wel in de gaten voor al je mooie dingen die nog gaan komen, ben benieuwd.

    Fijn Weekend, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. En ik ben benieuwd wat er nog gaat volgen.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van ♥-e Gefeliciteerd Ine en Peter met jullie voornemen om in het huwelijksbootje te stappen.
    Je kaartje Ine is PRACHTIG.....een MOOI stel zo tussen al die bloemen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Ine, leuk zo'n zelf gemaakte uitnodiging. Wij zijn vandaag alweer 12,5 jaar getrouwd, en de kaarten voor onze trouwdag heb ik in 2000 ook zelf gemaakt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gedaan Ine, en we wachten af wat voor moois er nog meer komt

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.
    Wat heb je een leuke uitnodiging gemaakt .dat zullen de mensen wel waarderen.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alvast proficiat met jullie trouwplannen. Leuke uitnodigingen heb je gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd hoor! Wat een mooie uitnodigingskaart heb je gemaakt!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige uitnodiging Ine, wat moet je daar met plezier aan gewerkt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een super mooi kaartje.
    Daar heb je vast extra je best voor gedaan.
    Hele mooi kleurtjes heb je er ook voor gebruikt.
    't Is niet voor niks dat ik dit kaartje voor deze week op de groepshyves als KAART VAN DE WEEK heb uitgekozen.
    Een dikke proficiat Ine, zowel voor je trouw, je kaartje als voor je ereplaatsje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig hoor! Geniet er maar goed van. En ook op huwelijksreis geweest?

    BeantwoordenVerwijderen