maandag 18 maart 2013

Lente!!!!!

Hoi hoi


 bedankt voor jullie reacties weer.  Ik ben ook blij dat de rust er weer aankomt.

18 maart vandaag en bijna lente. Ik ben een lente kind omdat ik geboren ben op 21 maart. En ik houd echt van de lente.
Met Pasen bijna in zicht kon ik het niet laten om een paas magnoliaatje te gebruiken.
Ook de voorjaarsbloemetjes ontbreken niet. En met het voorjaar komen natuurlijk ook weer de vogeltjes die een nestje gaan bouwen. Deze keer heb ik het vogelhuisje in een uitgestanste ovaal gehangen.




Gebruikte materialen verkrijgbaar in de webwinkel van Kreatrends


ik hoop dat jullie hem leuk vinden en een berichtje achterlaten. Ik heb er met plezier aan gewerkt.
neem ook eens een kijkje in de winkel

groetjes Ine XXX

8 opmerkingen:

  1. Dit ziet er prachtig uit zeg, super gedaan ook met het vogelhuisje. Nog een paar nachtjes slapen .... aftellen dus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje en alvast gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor!! En laat de lente maar komen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je 3luik geweldig mooi, lekker
    vrolijk en gezellig.
    Nou jij hebt dan ook een mooie datum om
    jarig te zijn, ikzelf de 23e en ik geniet
    ook altijd zo van deze periode ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is een schatje Ine.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart. Hopelijk wordt het nu snel lente...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit Ine, je kaartje is vandaag op de post gegaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen