zondag 17 maart 2013

de hondjes gaan verhuizen!!

Hoi hoi

nu het is zover. deze week gaan mijn kleine moppies weer verhuizen. Ik ben er ook wel aan toe hoor. ze breken intussen de boel af hier :)
Ik heb voor alle nieuwe eigenaren nog een leuk zakje gemaakt met een kaartje erop.
Ik heb de uil stans van Marianne Design gebruikt. Je kunt er ook andere dieren mee maken. Ik heb dast niet zelf bedacht helaas maar een beetje afgekeken bij Marjoleins blog.

Een erg leuk idee. er staan nog meer dieren bij.

Graag tot de volgende keer.....

Groetjes Ine

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk Ine een beetje rust in de tent....wat een leuke zakjes heb je gemaakt erg mooi.
    Fijne zondag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n doggy bag. Nu het wat rustig wordt kan je je helemaal gaan richten op de laatste voorbereidingen voor mei!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke hondekopjes! Zal wel stil worden zonder hondjes, maar dat heeft ook wel weer z'n voordelen toch?
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig die zakjes.
    Mooi gedaan Ine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch ook wel weer moeilijk als je er
    afstand van moet doen, je hebt ze toch
    zien groeien, maar wel mooie herinneringen
    toch ? En je tasjes met de uiltjes vind ik
    super leuk zeg. En ik heb er ook al
    meerdere dieren mee gezien ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog :)
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke tasje heb je gemaakt
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen