donderdag 7 maart 2013

Poppy Tilda

Hoi hoi

Ik ben natuurlijk een beetje druk nu met de pups in huis. Maar het is zooooo genieten van die kleintjes, dat ik het helemaal niet erg vind om tijdelijk even minder te kunnen knutselen.

Ik heb nog wel een kaartje gemaakt de afgelopen dagen. Het is "Poppy Tilda" Zo'n leuke stempel ook weer.
ik heb hem ingekleurd met H2O en distress. 
Ik heb deze kleuren gebruikt:

 huidskleur: die maak ik zelf door tattred rose en vintage photo te mengen.
salty ocean
vintage photo
brushed corduroy
wild honey
spun sugar
en H20: rose azalea






Met dit kaarktje doe ik ook mee aan de "alles mag" Challenge bij debbie-thedolphin
Ze geeft een hele leuke candy weg.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.

Groetjezzzzzzz Ine XX


15 opmerkingen:

  1. Weer zo'n beeldschoon kaartje.
    Heel mooi gemaakt Ine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk en gezellig kaartje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een super leuke kaart!
    vrolijke kleuren

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje,Ine...mooi afgewerkt met zoveel details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig, dat heb je mooi gedaan!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ine, wat een schitterende kaart, heerlijke kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje weer.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Ine
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ine, ikke nog een keer.

    Ik heb een AWARD voor je.
    Kom hem maar van mijn blog grabbelen.
    Vergeet wel niet de regeltjes toe te passen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart weer Ine, zo leuk die kleuren!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiya your card is gorgeous xxx
    Thankyou so much for joining in with my candy challenge and good luck xx
    hugs Debbie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje en mooie kleuren combinatie.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen