dinsdag 24 oktober 2017

Hele warme winter wensen.

Hoi allemaal

Deze keer weer een nieuw kaartje van mij. 
Heerlijk aan de gang geweest met prachtige materialen van Marianne Design. Allemaal verkrijgbaar in de webshop van Kreatrends.


De basis maart is 26 cm. Aan de zijkanten heb ik de randmal gebruikt. En daarna een vouw gemaakt. Zo kan de kaart rechtop staan.


Ik heb alle stansjes beïnkt toen ze nog in de mal zaten. Dit heb ik gedaan met "Spun Sugar" van Distress ink.

Die prachtige tekst stempel is van Karin Joan. Zij heeft weer zo'n mooie nieuwe producten erbij. Deze keer alleen de stempel op mijn kaart maar volgende keer heb ik nog meer voorbeeldjes met deze spullen.


De kerstster heb ik 4x gestanst en Ook met wat inkt bewerkt en daarna langs de randen glitter gestrooid. In het midden heb ik een beetje Nuvo Chrystal Drops gedaan.


Ik vind de hoekjes die bij Petra's oval zitten toch zo mooi.


Hopelijk vinden jullie mijn kaartje mooi.

Groetjes Ine


LR0485-Creatables-snijmal-Petras-oval-&-corners   LR0486-Creatables-border-Ice-Crystals-Marianne-Design  KJ1717-Clear-stamps-Karin-Joan-Giftwrapping--kerstwensenLR0435-Creatables-snijmal-Petras-poinsettia-Marianne-Design  PM10103-Snijmal-Precious-Marieke-The-nature-of-Christmas-FloralsLR0437-Creatables-snijmallen-Petras-twigs-set-Marianne-Design  LR0438-Creatables-snijmallen-Petras-larix-Marianne-Design  Nuvo-crystal-drops-buttermilk-652NTim-Holtz-Distress-inkt-pad-Spun-Sugar

390113-MBoss-embossingpowder-White-Glitter