woensdag 11 oktober 2017

Herfst.....

Hoi allemaal

Ja hoor het is nu echt herfst. En ik houd er van. Ik vind het mooi met al die kleurtjes. Ik heb dan ook de herfstsfeer op mijn kaartje getoverd.

Gorjuss blijft erg mooi, in welk jaargetijde dan ook.


Deze stempel van Gorjuss is groot. 13 centimeter. Dus ik heb er een heerlijke grote kaart van gemaakt.


Mijn cartsock is 14.5 cm bij 21 cm. Ik heb herfstkleurtjes genomen. Die passen ook mooi bij het designpapier van Marianne Design. 

Verder heb ik veel verschillende stansjes van bladeren genomen en deze ingekleurd met diverse kleurtjes distress inkt. Op de bladeren heb ik met Glossy Accents wat dauwdruppels gemaakt.


Hopelijk vinden jullie hem leuk, en heb je weer wat nieuwe inspiratie gekregen.

Groetjes Ine



LR0430-Creatables-snijmallen-Leaf-Doily-Marianne-Design   PK9138-Pretty-Papers-Canadian-Fall  Ranger-glossy-accents-GAC17042   

Distressinkt Tea Dye  Distressinkt Vintage Photo  Distress inkt Fired Brick