woensdag 8 november 2017

Cadeautjes tijd.

Hoi allemaal

November alweer. Wat gaat het toch snel. De tijd van cadeautjes komt er weer aan. Toen ik de serie


zag was ik meteen verkocht. Ik zag al die mooi ingepakte cadeautjes al liggen onder de kerstboom.
Wat een heerlijke spulletjes. 
Ik ben er dus meteen mee aan de gang gegaan. 



Een hele serie ingepakt met craft inpakpapier.


Een mooie grote strik van tule en een tag erop.


Een kaartje erbij.


De mooie bloem.



Een heerlijke tijd komt eraan, gelukkig heb ik nog tijd om nog meer mooie kerst-knutsels te maken. 

Fijne knutsel week!!

Groetjes Ine



  COL1442-Collectables-Giftwrapping-Karins-deer-stars-&-tag  COL1441-Collectables-Giftwrapping-Karins-pins-&-bows  KJ1717-Clear-stamps-Karin-Joan-Giftwrapping--kerstwensenStazon-stempelinkt-Jet-BlackNuvo-crystal-drops-buttermilk-652N