woensdag 21 juni 2017

Dreams

Hoi allemaal


Welk meisje droomt er niet van om een ballerina te worden. Met dit lieve meisje snap ik dat wel.



Ik heb een rechthoekige kaart gemaakt van 12 bij 15 cm. Toen heb ik de mooie hoek van Marianne Design uitgesneden van craft, en daarop de sierlijke hoek. Deze heb ik wel beïnkt met Distress inkt. Ik heb hem tussen de basis kaart en het design papier geplakt. 



Met een andere mal heb ik een spiegeltje gesneden van spiegelkarton. Zo staan de ballerina's immers ook in de oefenzaal.

Het jurkje heb ik in delen gesneden. In wit glitter karton en in het zelfde papier waar ik de basis van heb gebruikt.


Ik heb de bloemetjes zelf gemaakt. En de hartjes daarin met Nuvo Crystal Drops gemaakt. Deze kun je ook erg mooi groot maken. Hij droogt zo mooi. Ook de bloemblaadjes heb ik bewerkt met de Nuvo en er wat glitter overheen gestrooid. 
Ook op de rand bij de spiegel heb ik Nuvo gebruikt. Je moet hem wel in 2 keer doen. Na de eerste keer opdrogen krijg je er kleine gaatjes in. Dit komt omdat in deze mal al gaatjes zitten. Die moet je goed vullen. Ik heb dus toen het droog was gewoon nog een rondje gemaakt.


Ik hoop dat jullie weer wat nieuwe inspiratie hebben gekregen. De producten die ik gebuikt heb kun je vinden via de linken hieronder. 

Lieve groetjes Ine



LR0467-Creatables-snijmal-balletjurkje  LR0468-Creatables-snijmal-Anjas-triangle  VK9558-Knipvel-Marianne-Design-ballerina  PM10064-Snijmallen-Flowery-Collection-Buttercup-Trio   PMA 164500 A4 SpiegelkartonCS0975-Stempels-Dreams-Marianne-DesignNuvo-crystal-drops-buttermilk-652NTim-Holtz-Distress-inkt-pad-Victorian-Velvet