zaterdag 3 maart 2012

Saturated Canary - Girly Girls - Whispy

Hallo Allemaal

Vandaag is het niet mijn dag. Ik voel me niks niet lekker maar ja.....het gaat wel weer over.

Ik wilde toch even dit kaartje met jullie delen.





Ik heb het gisteren afgemaakt en vind hem wel heel leuk geworden. Het is weer een stempel van Saturated Canary, ik heb ze pas ontdenkt en ze zijn geweldig. Al zit ik natturlijk ook te wachten tot de nieuwe Magnolia's bij mij ook op de deurmat vallen.
Dit kaartje heb ik ook gemaakt voor de uitdaging van Tiets kaarten Daar ga ik hem strakjes ook nog plaatsen.
De stempel is gekleurd met distress in cobinatie met aquamarkers. Ik zit nog te wachten tot mijn nieuwe distressmarkers binnen komen zodat ik kan gaan oefenen om met die ook mooi te kleuren.
ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ik wens iedereen een heel fijn weekend,

groetjes Ine