zaterdag 3 maart 2012

Saturated Canary - Girly Girls - Whispy

Hallo Allemaal

Vandaag is het niet mijn dag. Ik voel me niks niet lekker maar ja.....het gaat wel weer over.

Ik wilde toch even dit kaartje met jullie delen.





Ik heb het gisteren afgemaakt en vind hem wel heel leuk geworden. Het is weer een stempel van Saturated Canary, ik heb ze pas ontdenkt en ze zijn geweldig. Al zit ik natturlijk ook te wachten tot de nieuwe Magnolia's bij mij ook op de deurmat vallen.
Dit kaartje heb ik ook gemaakt voor de uitdaging van Tiets kaarten Daar ga ik hem strakjes ook nog plaatsen.
De stempel is gekleurd met distress in cobinatie met aquamarkers. Ik zit nog te wachten tot mijn nieuwe distressmarkers binnen komen zodat ik kan gaan oefenen om met die ook mooi te kleuren.
ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ik wens iedereen een heel fijn weekend,

groetjes Ine

8 opmerkingen:

  1. Dit ziet er heel leuk uit Ine.
    Erg chique gedaan.
    Je plaatje is fantastisch ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    Ter informatie:
    Weet je dat je je woordverificatie aanstaat?
    Is soms lastig om een reactie te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart :D
    Mag ik een brutale vraag stellen? Waar haal je je bloempjes vandaan?
    Ik vind ze helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ine,
    Je hebt een PRACHTIG kaartje gemaakt met de stempel van Saturated Canary.
    Zal hem straks op de club van Tiets nog wel een keertje tegen komen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    PS zou je de woordverificatie uit willen zetten.....het geven van reacties is nu best moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie verteld me hoe ik dat woord verificatie kan uitzetten?

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ine prachtigggggggg wat een supermooi kaartje zeg, ik heb je via de scrapkaartenhyves even toegevoegd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het bericht voor het uitzetten van de woordverificatie staat op je hyves Ine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje! Dat heb je weer mooi gedaan.
    Fijne dag en gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is ondanks dat je je niet lekker voelt een geweldig mooi kaartje geworden.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen