maandag 26 maart 2012

een paar kaartjes

hoi hoi allemaal,

Ik heb een drukke tijd gehad, met veel verjaardagen en ik ben ook naar de knotsgekkekaartendagen geweest. Ik heb weer leuke spulletjes gekocht. Ben aan het kleuren met de H2O, ook erg leuk.
Ik heb nu eindelijk weer een paar kaartjes kunnen maken.
Kaartje 1 is een kaartje van Saturated Canary. Het leuke aan deze stempels vind ik de ogen. Zo  mooi en sprekend.
Ik heb bij deze kaart gekleurd met Distress en H2O, je kunt het op de foto niet erg goed zien maar de glans is er wel.
Het 2de kaartje is een kaartje met een stempel van Wee stamp. Ik zag hem en wilde hem meteen hebben. hahaha Deze is helemaal gekleurd met H2O, het is wel net iets anders kleuren als met distress maar ook erg leuk om te doen, en de glans is prachtig.


Kaartje nummer 3 is een bestelling. Mijn moeder vinde de molentjes geweldig en ik ben er nog een aan het maken.

groetjes Ine