dinsdag 27 maart 2012

magnolia easel kaart

hoi hoi

Bedankt weer voor alle berichtjes. Leuk om te weten dat anderen mijn kaartjes ook leuk vinden.

Nou vandaag heb ik heerlijk een uurtje in de zon gezeten en ik moet zeggen het was heerlijk buiten. maar het begon toch nog te kriebelen en ik ben ook nog even naar mijn zolder gegaan. met de ramen wagenwijd open had ik toch een heerlijk voorjaars gevoel. ik heb mijn kaartje waar ik gisteren al het afdrukje voor gekleurd heb afgemaakt.
Het afdrukje is ingekleurd met H2O en het is echt mooi om mee te werken al wacht ik ook nog vol spanning op mijn distressmarkers. Een mens kan nooit genoeg hebben :-)
Ik had deze vorm van een easelkaart al ergens gezien en ik dacht :"die wil ik ook maken." Nou dat heb ik dus gedaan. Ik vind het zelf erg leuk geworden zo met de rozet in het midden.
Het was een heel werkje eer ik tevreden was.

Tot de volgende keer.......groetjes Ine