dinsdag 27 maart 2012

magnolia easel kaart

hoi hoi

Bedankt weer voor alle berichtjes. Leuk om te weten dat anderen mijn kaartjes ook leuk vinden.

Nou vandaag heb ik heerlijk een uurtje in de zon gezeten en ik moet zeggen het was heerlijk buiten. maar het begon toch nog te kriebelen en ik ben ook nog even naar mijn zolder gegaan. met de ramen wagenwijd open had ik toch een heerlijk voorjaars gevoel. ik heb mijn kaartje waar ik gisteren al het afdrukje voor gekleurd heb afgemaakt.
Het afdrukje is ingekleurd met H2O en het is echt mooi om mee te werken al wacht ik ook nog vol spanning op mijn distressmarkers. Een mens kan nooit genoeg hebben :-)
Ik had deze vorm van een easelkaart al ergens gezien en ik dacht :"die wil ik ook maken." Nou dat heb ik dus gedaan. Ik vind het zelf erg leuk geworden zo met de rozet in het midden.
Het was een heel werkje eer ik tevreden was.

Tot de volgende keer.......groetjes Ine






9 opmerkingen:

  1. Wat een kunstwerk.
    Dat heb je schitterend gemaakt Ine.
    Al die leuke details op je kaart ik heb ogen te kort om het allemaal te bekijken.
    Knap gedaan.
    Geniet nu nog maar wat verder van het zonnetje, nu ze nog schijnt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dat ziet er prachtig en ingewikkeld uit! Heel erg leuk gedaan!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ine, wat is dit een prachtige creatie! LOVE IT! Zo knap gedaan!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creatie, bijzonder mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ine
    in een woord prachtig
    groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat ontzettend mooi geweldig gedaan hoor. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. STUNNING!!! This is a most beautiful card, Ria!

    Hugs,
    Cami

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geloof best dat het een heel werkje was, maar wel een goed geslaagd werkje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt hele gave kaartjes, lekker druk zoals deze. Helemaal leuk. Ik houd wel van druk.
    Ik ben via via op je blog gekomen. Helemaal leuk hoor.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen