zaterdag 4 februari 2012

Magnolia zeepjes

Nou met dit koude weer kun je natuurlijk nergens beter zitten dan op de hobby zolder. Aangezien we vorig jaar ene grote verbouwing hebben gehad en er een nieuw dak op ons huis is gezet is het daar heerlijk warm. Ik zit er dus heel graag.
Ik ben weer aan de gang geweest met mijn zeep en daar zijn deze heerlijk geurende petit fours uitgekomen. En met een bijpassend magnolia doosje is het een leuk cadeautje geworden.


Ik heb ook weer nieuwe mallen besteld om heerlijk geurende taart van te maken. Die komen vast volgende week wel een keer op de site te staan.
Ik wens iedereen een heel fijn (knutsel) weekend en graag tot de volgende keer,

groetjes Ine

4 opmerkingen:

  1. Supermooi gedaan Ine.
    Leuk dat je zelf kadootjes kan maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kado! Het doosje is al een geschenk op zich en dan zitten daar ook nog van die schattige zeepjes in. Heel mooi gedaan Ine!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg gaaf
    zou er gelijk aan willen beginnen
    maar heb nog zoveel liggen
    waar bestel je de ingredienten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjolein

      ik heb alles bij zeepzeepzeep besteld maar nu doe ik het niet meer daar omdat ik 1 artikel niet heb gekregen en ze het nog steeds niet heeft nagestuurd en ook geen geld teruggeeft. Dus ik ga op zoek naar een andere leverancier. Gewoon even googlen en dan vind je vast wel iets. Dat ga ik de volghende keer ook doen.
      Ik wil je zeepjes graag zien :)

      groetjes Ine

      Verwijderen