maandag 6 februari 2012

cadeautasjes

Ik ben weer druk aan de gang. nu bezig met weer een slinger. Deze keer voor mijn moeders verjaardag. 10 vlaggen maar liefst dus wel even werk. Intussen heb ik deze 2 cadeautasjes gemaakt. ik vind dat ook zo leuk om te doen. en het is veel leuker om te geven. Deze zijn alle 2 gevuld met de slinger die bij de oudere berichten staan.
De blauwe was een kerst tasje die ik kreeg voor het hobbyen van mijn vriendin. Het leuke is dat er nu dus een slinger inzit voor haar verjaardag. De andere is gemaakt van een papieren tasje gekocht bij mijn hobby winkeltje hier in Helmond. De blauwe is afgewerkt met een stempel uit de nieuwe serie van lili of the Valley van de laatste serie. Het papieren tasje is afgewerkt met 2 leuke stempels van Magnolia, die ik erg leuk vind passen bij mijn nichtje die 10 jaar wordt.




tot de volgende keer weer,

groetjes Ine