zaterdag 25 februari 2012

12 1/2 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

binnenkort zijn mijn broer en zijn vrouw 12.5 jaar getrouwd en daar heb ik natuurlijk een kaartje voor gemaakt. het was een heel project (je)  en ik vind hem wel leuk geworden. Ik wil hem graag met jullie delen. Ik heb magnolia stempels gebruikt uit de "wedding collectie 2010" ze zijn erg leuk vind ik.
Ik heb alles weer ingekleurd met distres inkt en aquamarkers. Ik heb voor de bloemen "flowersoft"gebruikt. Zo lijken ze net echt. Verder heb ik het strikje gevlochten. Al met al was het leuk om te maken en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te bekijken.
Het patroontje kun je hier vinden.








6 opmerkingen:

  1. helemaal geweldig weet je ook een link in t nederlands mijn engels is niet zo geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee sorry, maar het is echt niet moeilijk. Gewoon naar de plaatjes kijken. De circels heb ik gemaakt met een bord en kun je gewoon maken op de maat die je zelf wilt.
      Succes het lukt vast.

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat lint zo. Is dat gevlochten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat is gevlochten maar niet zoals je haar zou vlechten. Ik kan het zo niet uitleggen, je moet het zien denk ik. Niet moeilijk hoor. Misschien is er een filmpje op you tube te vinden. Ik heb het van iemand die het me voordeed.

      Verwijderen
  3. Schitterende creatie, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, Ine! Heel knap gedaan! Ik weet zeker dat ze daar heel blij mee zullen zijn!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen