woensdag 29 januari 2020

Is de lente al onderweg?



Hoi allemaal

Op dit kaartje is de lente al in zicht. 



Als basis heb ik (een voorbeeld uit het boekje van Marianne Design ) het driezijdig torentje gemaakt.

Daarop heb ik mijn kaart geplakt..




De kaart heb ik gemaakt door 2x Petra's Triangle te stansen. Ik heb ze gekleurd met Distress toen het papier na het embossen nog in de mal zat.  Deze heb ik daarna op elkaar geplakt zodat het net een ster lijkt.


De afbeelding is ook een knipvel van Marianne Design. Het bloemetje is gemaakt met Flower-foam. Ik blijf dat leuk vinden.


  

Groetjes Ine




LR0564 Creatables snijmal Petra s triangle VK9584 Knipvel  DaydreamingCR1496 Craftables Forget me notCR1494 Craftables Natural twigs
Distress ink pad Twisted CitronAurelie mini ink-blending tool applicator-aubt1003