dinsdag 14 januari 2020

Geniet van de kleine dingen



Hoi allemaal

Mijn beurt weer voor een kaartje. Wat een prachtige mal is de "folding-die-Butterfly"



Ik heb hem gestanst en gevouwen. 
Begin met een strook van 13.5 en 29 cm. Stans aan beide kanten de vlinder. En vouw op de stippellijn. In het midden heb je dan een stuk van 13.5 bij 13.5. De vlinder sluit dan mooi op elkaar.

 Achter de vlinder heb ik gewoon het mooie papier gelaten. Ik houd zelf niet van drukte achter een open mal.

Daarom heb ik een vakje gemaakt waarin een leuke tag kan. Ik heb de basis gemaakt met de mal van Dutch Doobadoo.




Ik ben ook helemaal verliefd op het knipvel. Wat een leuke vrolijke afbeeldingen.

Fijne knutsel week,

groetjes Ine




LR0638 Creatables Gate folding die Butterfly  PK9166 Pretty Papers Bloc Brocante SummerVK9584 Knipvel  Daydreaming470.713.173 Dutch Doobadoo Shape Art label