woensdag 16 januari 2019

JIJ bent geweldig

JIJ

Ik heb weer een nieuwe kaart gemaakt met de titel JIJ bent geweldig.....

ja jij......



De basis is een mal van Dutch Doobadoo. Heel makkelijk, even tekenen en knippen en je basis is klaar.


De mal "jij" heb ik deze keer anders gebruikt. Ik heb een cirkel gesneden en daar de mal opgelegd en gesneden. En dan de cirkel opgeplakt op je werk zodat je de ondergrond weer ziet. 


Ik heb ook weer leuke foam bloemen gemaakt. 
Randjes en bloemen heb ik gekleurd met gildingwax van Coosa.

Ik vind hem leuk geworden en jullie??

Groetjes Ine

470.713.169 - Shape Art Circle EurolockKJ1726 Clearstamps Karin Joan  JIJ45.4551 Lea'bilities snijmal Easy Flower 001  Lea'bilitie snijmal Easy Flower nr. 2

25.4094 Flower foam assortment set 5 red-pinkFlower foam sheets a4 Off White  12257-5710 Meeldraadjes klein goudgeel - oranje 144 st. Gilding Wax - Bronze COOSA CraftsNuvo crystal drops  wedgewood blue