vrijdag 4 januari 2019

Een knus huisje.




Vinden jullie geen knus huisje? Zo de hele familie uil in de deuropening.



Ik vond het zo een mooi plaatje.


Ik ben begonnen met de mal van Studio Light. 

Deze heb ik 2x gestanst en zo op elkaar geplakt dat er nog een label in kan. En een lintje door de gaatjes.


Daar op heb ik de mooie "jij" mal geplakt. Er zitten ook stempels bij met vele verschillende teksten. Voor elke gelegenheid zit er wel iets bij.


Aan het label heb ik een hoekje gebruikt van de Marianne mal. Die heb ik afgeknipt en er tussenin geplakt. Ook aan de onderkant van de kaart heb ik dat gedaan. 

Het plaatje heb ik met een ronde mal gedaan en daarna een met een geschulpte rand.


Alle producten vind je weer in de webshop van Kreatrends en vind je hier.

Groetjes Ine


STENCILIN132 - Cutting and Embossing Die, Industrial 3.0, Nr.132 LR0564 Creatables snijmal Petra s triangle  KJ1726 Clearstamps Karin Joan  JIJVK9573 Knipvel Birdhouses spring