woensdag 4 juli 2018

Geniet vandaag, herhaal het morgen.

Hoi allemaal,

Mooie tekst hè? Deze staat op een stempel vel met allemaal mooie teksten.



Ik heb een tasje gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.

Heb het tekend op rood cartstock, en daarna de losse delen op design papier.


Zo ziet het eruit als het helemaal open is.

De dolfijnen springen in het rond.


Deze heb ik rechtop gezet met een stukje mica. Daarop heb ik een dolfijn geplakt en dan aan de onderkant gevouwen en tussen mijn papier gestoken. Wat schelpjes erop en het ziet er leuk uit


Het anker is een deel van een mal. Ik zet alle gebruikte spullen onderaan het bericht, dan is het meteen duidelijk hoe ik dit gedaan heb.


met deze kaart heb ik je hopelijk weer wat inspiratie gegeven.

Fijne knutsel week,

groetjes Ine

470.713.046  Dutch Doobadoo Box Art BagAD-4K-10010-Linnenpakket-4K-Amy-Design-Vintage-Vehicles  PK9156 Pretty Papers Bloc SeabreezeADD10100 Snijmal Die - Amy Design - Maritime - Nautical Frame
LR0457 Creatables stencil Petras circle with bird  LR0536 Creatables snijmal sea horse  MM1620 Clearstamps Henriëtte's tekstenNuvo crystal drops - bubblegum blush 672N