woensdag 20 juni 2018

Dat heb je goed gedaan!

Hoi allemaal

Ik ben weer lekker aan de gang geweest. Nu een keer thema zee, zon en water.


 


Ik heb een onderwaterwereld gemaakt. Met een zeemeermin en een zeepaardje. 

De stempel is ingekleurd met de nuvomarkers. Ze kleuren echt heel erg fijn.

Ik ben begonnen met het "timeless frame" van Precious Marieke. Deze heb ik gestanst uit de blok "Sea Breeze" van Marianne Design.


Toen heb ik het zeepaardje gestanst en geëmbost en bewerkt met memento inkt.
Achter het zeepaardje heb ik golven gemaakt met inkt en een stansje van golven.

ook heb ik achter het mica wat schudseltjes gedaan.





De gebruikte kleuren van Nuvo zijn: 

360, 363, 369 (blauw)
473, 475, 477 (huid)
373, 374, 375 (zeepaardje)



Alle gebruikte materialen zijn weer gelinkt naar de site van Keatrends. Lekker makkelijk.

Fijne nieuwe knutsel week.

XX Ine



Snijmallen Precious Marieke - Timeless Flowers - Frame Layered Dies PM10124PK9156 Pretty Papers Bloc SeabreezeADD10101 Snijmal Die - Amy Design - Maritime - Fishing Net  LR0535 Creatables snijmal wooden signpost  MM1620 Clearstamps Henriëtte's teksten


 LR0536 Creatables snijmal sea horse  Nuvo - Alchol Marker Pen Collection - Aquamarine 326NNuvo -Alcohol Marker Pen Collection - Fair Skin Tones 318NMemento-Dew-Drop-inktkussen-Bahama-Blue-MD601