woensdag 19 juli 2017

Schelpen

Hoi hoi

Hier ben ik weer. 
Zijn jullie ook al helemaal in de vakantie stemming. Ik wel, al gaat mijn reis dit keer naar de bergen en niet naar het strand. Maar een kaartje in maritiem stijl blijft altijd leuk.





Ik heb gebruik gemaakt van een Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Daar zijn er veel van, en ik vind eigenlijk altijd wel leuk.
Ik heb de grootste maat overgetekend en daarna uitgeknipt. Van design papier heb ik de maat net iets kleiner genomen.
Toen heb ik de helft van een plastic bal genomen. Die heb ik gevuld met kleine schelpjes. Op een gestanste cirkel heb ik een plaatje van een knipvel geplakt. En daar dus de halve bal. Deze voorzichtig ingesmeerd met onzichtbare lijm en er daarna iets zwaars opgelegd zodat hij goed vast komt te zitten. Om de bal heb ik wat jutte gedaan zodat je de randjes niet ziet.



Ik heb het verder afgewerkt met stansjes en echte schelpen.



Ik wens jullie een hele fijne vakantie en graag tot volgende keer.
Liefs Ine 





470.713.132 Dutch Doobadoo Shape Art EurolockCD10879-3D-Knipvel-Amy-Design-Maritime-Zee-elementenPM-A5-10012-Linnenpakket-A5-Winterfun-Marieke  6002-0496-Noor!-Design-snijmal-Under-the-Sea--zeewier-en-bubbels6002-0497-Snijmallen-Under-the-Sea-Noor!-inktvis-schildpad-haaiPVA-22171-Anitas-tacky-glue-60-mlDistress-ink-pad-Cracked-PistachioInk-blending-Tool-Joy!-Crafts-6200-0222