woensdag 17 februari 2016

Hello..... It's me....

Hoi allemaal

Vandaag heb ik voor jullie een leuke kaart gemaakt in de vorm van een telefoon. Deze is van Dutch Doobabadoo. En ik vind het echt een super leuke mal. Je kun hem voor veel leuke knutsels gebruiken. 
Maak er eens een kastje van door hem op wat luciferdoosjes te plaatsen. Ook op een Pocket Letter is hij leuk om te gebruiken. Maar ik heb gekozen voor een kaartje.


Ik heb de mal op mijn papier gelegd. Getekend en uitgeknipt. Daarna ook van Design papier. Deze heb ik beinkt met Distress. 


Omdat ik de wijzerplaat wat eenvoudig vond heb ik een manier bedacht om hem wat anders te maken. Ik heb hiervoor de mal van Marianne Design gebruikt. Met daarop de Typewriter Keys van Noor! Design.



De stempel is van Gorjuss. Ik heb hem in de bijpassende kleurtjes gekleurd. 




Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Groetjes Ine 



470.713.593 Dutch Doobadoo Card Art Phone6410-0078 Noor! Clear stempels Typewriter Keys  LR0397 Creatables snijmal Doily Star GOR907204 Gorjuss The Hatter rubber stempels

6370-0065 Artificial Flowers wit-roze6370/0061 Artificial flowers wit-creme