maandag 22 september 2014

Vakantie.....

Hoi allemaal,

Deze keer iets anders dan een kaartje. Namelijk  een theedoosje. Ik ben afgelopen dagen naar Zwitserland geweest. Vroeger zijn we met onze ouders heel veel in Zwitserland op vakantie geweest, en mijn moeder heeft er een vriendin. Nu waren mijn ouders een paar weken geleden 50 jaar getrouwd.

Wij hebben (de kinderen en we gingen zelf lekker ook mee :)) hun als cadeau een reisje Zwitserland gegeven.

We zijn ook even bij de vriendin langs geweest. En dan zijn er  natuurlijk ook cadeautjes gegeven. Ik heb verschillende leuke dingen gekocht, waaronder een paar klomp sloffen. Die doen het altijd goed in het buitenland. Maar ook dit leuke thee doosje. Hopelijk vinden zij het net zo leuk als mijn moeder. Want het was haar idee.









Het waren heerlijke dagen.

Groetjes Ine