dinsdag 30 september 2014

Have yourself a merry little Christmas

Hoi hoi

Weer maandag.......dus mijn beurt om een nieuw kaartje te plaatsen.
En nog maar eens een kerstkaartje gemaakt. We moeten toch echt gaan beginnen en kunnen wel wat inspiratie gebruiken misschien.


Ik ben begonnen met een crème kleurig cartstock. Daar heb ik aan de bovenkant een randje gevouwen van 1 cm en die op elkaar vast geplakt. (alleen de bovenste cm) Ik heb er gaatjes in gemaakt met de crop a dile.
Daardoor heen heb ik van jutte touw een mooie strik gemaakt.
Net onder de rand heb ik een leuke rand gemaakt. Het is een mal van Noor! Design. Ik heb deze gestanst en beïnkt toen hij nog in de mal zal. 


Ook de randjes heb ik beïnkt met distress inkt. Over die rand heb ik nog een leuke bloemen rand geplakt. Deze mal is van Joy!. Ik vind hem hier erg leuk op uitkomen.
Ook de kleine cadeautjes van Marianne Design mogen niet ontbreken. Het zijn allemaal leuke kleine onderdelen die de pakjes net echt maken.


De stempel is van Snoesje en heb ik ingekleurd met distress.
De tekst stempel is een stansmal waar ook een stempel inzit. Het is de mal met de egel. Dus met 1 mal kopen heb je veel mogelijkheden. Ik heb hem gestempeld met stazon op aquarel papier. ook stempel ik altijd mijn afdrukjes daarop omdat je dan het beste kunt inkleuren met de distress inkt. Gebruik je copics dan heb je ander papier nodig.
Het design papier is weer van Studio Light. Ik vind dat ze prachtig papier hebben en ik gebruik het dus ook regelmatig.



ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden. Ik wel in ieder geval.
Alle onderstaande linken komen uit in de webshop. rechtstreeks bij de producten die ik gebruikt heb.

Groetjes Ine



Crop-a-dileKlosje jute touw1201/0087 Lin & Lene snijmal rand bloem 5 Stazon stempelink Olive Green22108 Watercolor paper padSL145 Basispapier dubbelzijdig kerst A4 LR0328 Creatables snijmal Presents
6002/0362 Noor! snijmal rand breed  HM9466 Clear stempel Snoesje Decorating Zelfklevende parels SilverCOL1368 Collectables snijmal Elines Hedgehog - egel