vrijdag 17 januari 2014

Servettenhouder

Hoi hoi

Zo ik ben er weer. Druk met van alles en nog wat. Heb eindelijk het haken onder de knie en ben bezig met de deken van deze site
Maar mijn kaartjes en andere werk gaat natuurlijk gewoon door.

Deze keer wil ik jullie de serbettenhouder laten zien van "Let's Get Bizzee"
Mijn moeder zag hem op een beurs en wilde er graag een habben. Nu die heb ik mooi voor haar opgepimpt. Ze heeft hem nog niet gezien maar ik denk wel dat ze hem mooi zal vinden.





Ik hem hem aan allebei de kanten "mooi" gemaakt zodat het niet uitmaakt hoe je hem neerzet.

Alle uitgestanste deeltjes heb ik met embospoeder clear bestrooit zodat ze wat steviger zijn en er mooi glanzend uitzien. Ik de stempeltjes ingekleurd met Distress. 




Ook zien jullie meteen mijn nieuwe logo. Mijn zoon heeft vorige week een filmpje gemaakt voor een opdracht voor zijn studie en daar hoorde een mooi logo bij. Ik ben er blij mee. Wil je het filmpje nog een keer zien of heb je het nog niet gezien klik dan HIER


Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden :) en ik vind het heel leuk als je een berichtje achter laat.

Groetjes Ine

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend gedaan deze servet houder,
    ziet er echt top uit, en gezellig ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. servettenhouder is erg leuk geworden!
    mooie kleuren heb je gebruikt.

    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is mooi opgepimpt ! Je moeder zal het prachtig vinden.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En of we ‘m leuk vinden die servettenhouder van jou! Prachtig gedaan, Ine!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat heb je die prachtig opgepimpt Ine! Slim om alles te verstevigen, want het is toch een soort van gebruiksvoorwerp! Je logo ziet er mooi uit (al istie niet altijd even goed te zien).
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me niet voorstellen dat je moeder die niet mooi vindt. Wat heb je 'm leuk gepimpt.
    Je filmpje heb ik al zitten bewonderen, je mag trots op je zoon zijn, heeft ie maar knap voor elkaar gebracht.
    Je logo ziet er prachtig uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat issie leuk geworden Ine...helemaal toppie!
    Het zal zeker goed ontvangen worden.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gedaan Ine.
    Hihihi, hier had je de koffiepot dus voor nodig.
    Hij is heel mooi geworden lekker fleurig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Giny, hiervoor. Nog bedankt voor het opsturen :-):-):-):-)

      Verwijderen
  9. Wowy wat prachtig gemaakt!!!
    Schitterend gewoon..

    BeantwoordenVerwijderen