woensdag 29 mei 2013

weer eens een Ine kaartje

Hoi hoi

Deze keer niet zo lang hoeven wachten. Ik heb weer wat meer tijd en ben heerlijk bezig geweest op mijn knutsel kamer. ook heb ik weer eens een echt kaartje gemaakt zoals ik ze vaak maak. En het inkleuren was zo leuk weer .......

Het is een stempel van Sherri Baldy, ik vind ze super!!!!!



Ik heb hem ingekleurd met distress en lekkere zomer kleurtjes. Afgewerkt met veel knoopjes en een strik gemaakt met de Bowdabra.

Even geen lang verhaal.....ik ga knutselen :) 

groetjes Ine

11 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje, Ine.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat issie leuk....wooow!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze hé, je hebt er een prachtig kaartje meegemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ines,

    Wat een supermooi kaartje. Prachtig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaart Ine.

    Groetjes en succes met knutselen
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een FANTASTISCH mooie kaart heb je ervan gemaakt Ine.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig en vrolijk kaartje, leuk al die knoopjes erop.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Ine wat een supermooi kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super en zo mooi ingekleurd, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie details en prachtige kleuren
    op deze kaart, echt super gemaakt ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met mooie kleuren Ine!

    BeantwoordenVerwijderen