woensdag 14 november 2012

meerminnen van Lili

Hallo allemaal,

Het gaat goed met de volgers. Ik krijg al best veel reacties op mijn kaartjes en daar ben ik heel erg blij mee. Zelf een volger uit Italië erbij en dat vind ik helemaal super!!!!! Welkom Sonia!!

Deze keer heb ik weer een stempel van Lili of the Valley gebruikt. Hij heet Little mermaid friend.
Hij is ingekleurd met Distress en H2O. Ik ben gek op schelpen zoeken en deze heb ik dus ook meegebracht de laatste zomer toen ik in Frankrijk op vakantie was.


ook de binnenkant heb ik weer mooi gemaakt, omdat een kaartje eigenlijk dan pas helemaal af is.

Hopelijk tot snel!!!!!

groetjes Ine

9 opmerkingen:

  1. In een woord: PRACHTiIG!
    Superleuk kaartje met schitterende kleuren...
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw super mooi !
    met plezier kijk ik elke keer naar jou creaties!!

    gr,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ine,
    Wat een superschattig kaartje gemaakt..mooi ingekleurd en een..heel mooi geheel..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!!!! En zeker een mooie kleuren combi

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh dit afdrukje is ook weer prachtig Ine, je hebt er een mooi kaartje
    van gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Ine wat heb je deze weer prachtig gemaakt.
    Alle details passen perfect bij het plaatje.
    Super mooi !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is incredible - I love everything about it!!
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic work Ine,Wowwwwwwww^_^
    I love this sweet image^_^
    Hugs and happy weekend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen