vrijdag 30 november 2012

Magnolia kerststal

Hoi allemaal,

Ik ben al helemaal ik kerstsferen, al heb ik de boom nog niet staan hoor. Dat komt bij mij pas na sinterklaas, eerst wachten tot de goedheiligman weer naar Spanje is.
Maar ik heb mijn stalletje af. Ooo wat vind ik ze prachtig, die nativity serie, echt helemaal geweldig. Ik denk dat er nog heel veel kaartjes van komen. Want ik weet zeker dat ze volgend jaar weer te voorschijn gaan komen.
Nou voor de stal heb ik weer het patroon gebruikt van de dubbele easelkaart. Die heeft lekker veel ruimte om plaatjes op te plaatsen.
Ik heb er veel werk mee gehad, vooral het kleuren. Want er zitten 11 stempels op en dat wil wel. Dus ik heb vele uurtjes gezeten met mijn distress ink en de markers. Er zitten veel kleurtjes in dus ik heb ze maar niet genoteerd. Verder viel het werk wel mee, de opbouw was niet zo heel veel werk meer. Er zitten wat boompjes op, en het heeft gesneeuwd.
Hij kan helemaal plat zodat hij eventueel verstuurd kan worden, maar omdat ik hem zelf zo mooi vind blijft hij voorlopig hier.








Nou tot de volgende keer maar weer....... Ine xxx

12 opmerkingen:

  1. FANTASTISCH en wat een giga-klus! Maar het resultaat mag er zijn !
    Fijn weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ine,

    Wat mega veel werk heb je ervan gemaakt. Super mooi gelukt.

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Ine,

    Wat mega veel werk heb je ervan gemaakt. Super mooi gelukt.

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Ine wat onwijs gaaf gemaakt!!

    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ine,
    WOW...wat super...wat een werk...wat mooi..GEWELDIG...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kerststal heb je gemaakt ine.

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig zeg!! Vel werk in zitten zeg. En groot gelijk dat je hem lekker zelf houdt/. Mooi pronken op een tafel of kastje!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat ziet dit er supermooi uit!! Dit is echt een plaatje, Ine! Al
    Wat moet dat een werk geweest zijn en alles zo mooi ingekleurd. Top!!
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt een juweeltje.
    Nu nog een bijpassende boom of misschien is dat een idee voor volgend jaar?
    't Is een fantastisch werk Ine, te begrijpen dat je die niet op de post doet.
    Geniet er zelf maar van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ine,
    Ik weet niet wat ik zie.....alhoewel.....wat ik zie is FAN-TASTISCH ☺☺☺.
    Jeeeeeeetje wat is dit een werk.....waar je nog jaaaaaaaaaaren van kunt GENIETEN.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwwww fantastic creation dearest Ines:) You are very very creative:) I love it:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen