donderdag 20 september 2012

kerst

Hoi allemaal

Hier ben ik weer.......

Deze keer plaats ik 2 nieuwe kerstkaartjes. Ik moet er nog veel en ik moet echt een beetje gaan doorwerken maar ik vind andere dingen doen ook zo leuk :)


Het eerste kaartje is geborduurd, heerlijk om beneden bij de tv te doen, en is afgewerkt met een stemepl van Cuddlebuggy, ook al zo'n leuk merk. De 2 kaart is met een stempel van Mo Manning en is afgewerkt met de nieuwe bloemenstans van Nellie Snellen. Ik heb al een aardig voorraadje. zo veel in ieder geval dat ik een nieuwe opbergplaats moest vinden.

Afbeeldingen zijn weer ingekleurd met de distress refellis. Ik ben vergeten de kleurnummers op te schrijven. Ik probeer er altijd aan te denken maar dat lukt niet altijd hihihi.

Hopelijk vinden jullie ze ook leuk......

tot de volgende keer...........

groetjes Ine