donderdag 6 september 2012

de matterhorn

Hoi hoi

ik ben heerlijk op dreef. Gisteren dit kaartje gemaakt. De berg op de foto is de Matterhorn die ligt in Zwitserland. daar ben ik heeeeeel veel op vakantie geweest. een prachtig land. Op de berg ben ik ook geweest zo ongeveer tot de helft. was natuurlijk prachtig. Ik hoop er echt nog een keer naar toe te gaan ondanks mijn hoogte vrees.

edwin heb ik ingekleurd met de refills van Distress en heb ik gecombineerd met de markers.

huisdskleur maar ik altijd zelf van Tattred rose en vintage foto
schoenen  vintage foto
wandelstok vintage foto haren ook vintage foto
rugzak victorian velvet en vintage foto
trui salty ocean
broek stormy sky en faded jeans

Het kompasje heb ik vorige week op de beurs gekocht en werkt echt zoooo leuk. Jammer dat ik er niet een paar mee heb meegenomen. Het si maar goed dat ik heb afgesproken om naar de crea doe te gaan.

Tot de volgende keer........xxx Ine