dinsdag 3 april 2012

magnolia by bike

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle reacties, ik ben er altijd erg blij mee.
Dit kaartje heb ik zondag afgemaakt. Hij is ook voor mijn moeder zij wil altijd graag kaarten versturen met molens of fietsjes. dus deze is speciaal voor haar.

Ik ben gisteren ook nog druk bezig geweest met kleuren, maar het lukt helemaal niet. Alles liep door en ging buiten de lijnen. Het was niet mijn dag denk ik. Hopelijk heb ik zo nog een uurtje om even te kleuren. Ben wel weer met iets leuks bezig.
Jullie zien het als het af is.....

groetjes Ine

6 opmerkingen:

  1. Hallo Ine,
    Jij maakt je moeder hoogstwaarschijnlijk heel erg blij met dit PRACHTIGE kaartje.....op de fiets naar de molen misschien ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja zoiets zit ook nog in mijn hoofd. Moet er nog 1 maken en daar zat ik dus aan te denken om die 2 te gaan combineren. Maar ik ben eerst nog met iets anders bezig......
      bedankt voor je reacties altijd :-)

      Groetjes Ine

      Verwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje Ine! Een hele leuke Magnolia stempel heb je hiervoor gebruikt!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart en een prachtige bloem heb je gemaakt
    groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Ine! Erg mooi gedaan!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaart zeg...Ga hem zeker weten na proberen te maken zo mooi...Moet alleen andere stempel gebruiken maar het idee is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen