donderdag 12 april 2012

dubbele easelkaart

Hoi allemaal,

Leuk hoor dat ik al zoveel volgers heb in korte tijd. en ik hoop dat er nog veel meer bijkomen. misschien toch eens een candy houden. ik zal eens iets gaan bedenken.
Nu heb ik een dubbele easelkaart gemaakt waarmee ik bij verschillende uitdagingen mee wil doen.
                     
en bij


Deze dubbele easelkaart is gemaakt met een magnolia stempeltje en de molens van Marianne design. Afgewerkt met 2 kleine klompjes. Ik heb er ook de foto's van een dichte kaart bij gezet zodat je kunt zien hoe hij in elkaar zit. Mocht je er ook een willen maken en heb je vragen dan mail me maar even.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

                                                                      groetjes  Ine













9 opmerkingen:

  1. Hey Ine, wat een gave kaart! Prachtig en super- Hollands, heel leuk dat rood-wit-blauw...
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ine,
    Wat een mooie kaart! Ik vind de kleuren en details erg leuk. Altijd lekker fris deze kleurencombi :) en het kaartmodel vind ik ook super!
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat ziet er heel ingewikkeld uit. Maar erg mooi gedaan en leuk al die verschillende onderwerpen. Helemaal goed.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Ine, deze Holland-kaart is echt helemaal geweldig! Ik blijf er maar naar kijken, lol! Prachtig die kleuren en al die leuke details, vooral die mini-klompjes en mini-tulpen! Super leuk gedaan!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Ine
    wat heb je weer een mooie kaart gemaakt leuk al die hollandse dingen erop
    groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend mooi gedaan. Geweldig hoor. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Ine , Wat een ontzettend leuk modelletje en dat zo vlak voor koninginnedag ik vind hem al helemaal Top ik ben dan ook al een beetje in Koningklijke sferen de stad hier begint al een beetje oranje te kleuren want de Koningin komt in onze stad `Veenendaal` ik kijk er naar uit lijkt me zooo leuk met deze kaart kom je helemaal in de perfecte sfeer !! leuk dat je meedoet met onze challenge bij Duymelot !! en Suc6 hoor !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige hollandse kaart, erg mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal zo lekker op z'n Hollands, daar hou ik wel van.
    'k Heb ook zoveel bewondering voor jullie land.
    't Lijkt mij een ingewikkeld patroon en redelijk groot toch, maar dan heb je weer veel plaats om er allerlei leuke details in te brengen, zoals jij dat hebt gedaan.
    Supermooi Ine.

    BeantwoordenVerwijderen