donderdag 17 juni 2021

Groetjes

 Hoi allemaal


De lammetjes drentelen lekker door de wei. Eindelijk is het mooi weer geworden. Nu volop bezig met zomer kaartjes. maar voor nu nog even een heerlijke voorjaarskaart.





De basis is een mal van Marianne Design. Van deze heb ik eerst de grootste gestanst. Ik heb hem van Design papier gedaan en omdat die niet zo heel erg dik is heb ik hem ook nog van wit cardstock gedaan. Deze op elkaar en nu is hij dik genoeg om als basis te dienen.
Toen heb ik het oplegvel er dwars opgeplakt. Daarop weer de kleine tag geplakt. 




De schaapjes heb ik in bijpassende kleurtjes gemaakt. Een lintje door de tag en wat Nuvo Chrystal Drops maken het af.

Hopelijk vinden jullie hem ook leuk.

groetjes Ine

CR1551 Craftables Big tagDistress ink pad Cracked Pistachio  PMA 157204 Assortiment lint christmas

COL1494  Collectables Eline's Lamb PK9174 Pretty Papers Bloc SpringtimeNuvo crystal drops - buttermilk 652NLR0650 Creatables Petra's grass