woensdag 26 augustus 2020

Fijne feestdagen

 Hoi hoi


Nu dan toch de kerstkaart waar ik het vorige keer al over had. 



de basis is een mal van Dutch Doobadoo

Deze heb ik getekend en geknipt. Rechte kanten snijd ik altijd. De randjes heb ik bewerkt met de Distresser en Distress ink.

De lantaarn heb ik gestanst. en al die leuke dingetjes die bij de lantaarn zitten heb ik boven aan het ringetje gemaakt. 


In de pocket zit nog een label. Deze hoort ook bij de Dutch Doobadoo mal.




Daar heb ik de "Fijne feestdagen"op geplakt.


hopelijk geef ik jullie weer wat inspiratie met de nieuwste materialen.

fijne knutsel week,

groetjes Ine

Alle gebruikte producten :


CDECD0035 Card Deco Essentials snijmal Fijne Feestdagen  470.713.804-Dutch-Doobadoo-Card-Art-Cortado-2pcLR0669 Creatables Lantern & label  MB0177 Knipvel Mattie's mooiste - Winter 1


Distress inkt pad Gathered TwigsAurelie-paper-distresser-4,7-cm-aupd1001