dinsdag 3 december 2019

Een warme witte kerst



Hoi allemaal

Deze keer een kerstkaartje. Het kan nog even toch, de laatste kaartjes voor kerst.


Ik vind de zachte pastel tinten van het papier zo mooi. 

Ik heb er een schudkaartje van gemaakt. Ook in deze mal past het Shaker-window perfect.
Als vulling heb ik er de sterretjes en sneeuwvlokjes ingedaan die ook bij de mal horen.


De kerstroos blijft een van mijn favorieten voor op kerstkaarten. Deze keer heb ik de mooie mal " Petra's Cotton" er ook bij gebruikt. Ook die ga ik vaker gebruiken denk ik. Hij is zo leuk. Je kunt hem ook stansen uit een wattenschijfje.  


Ik hoop dat jullie de kaart weer een leuke inspiratie vinden.


Groetjes Ine 



LR0024 - Shaker windows – SquaresLR0633 Creatalbes Snowflakes square LR0435 Creatables snijmal Petra's poinsettia Marianne Design LR0629 Creatables Petra's Cotton
CS1036 Clearstamps Hallo winter by MarleenPB7057 Pretty Papers Bloc Eline's Snowflake kisses