dinsdag 16 juli 2019

Cadeau tasje.



Hoi hoi

Weer een kaartje van mij. Deze keer heb ik dezelfde mal als vorige keer gebruikt als basis.
Een ticket mal van Studio Light.



De grootste heb ik 2x gestanst. De onderkanten heb ik op elkaar gepakt. 


Bovenin heb ik met een kleine cirkel stans een gaatje gemaakt. Heb eerst de 2 andere lagen papier erop geplakt. 

Met een strik houd ik het aan de bovenkant bij elkaar.

Als je boven de strik los haalt zie je een houdertje waar precies een cadeaukaart inpast.




Ik heb de broekzak mal, ook van Studio Light, gebruikt en daarin 2 tags met teksten gedaan.



De knoopjes heb ik van spiegel karton gemaakt.

En een bloem van Flower Foam van Leane gemaakt. 
De tekst "happy birthday"is uit eigen voorraad en heb ik al heel lang. 

Groetjes Ine


STENCILSL165 - Cutting and Embossing Die Essentials nr.165STENCILDEN136 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.136STENCILDEN140 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.140Lea'bilitie snijmal Easy Flower nr. 2     25.4087 Flower foam assortment set 4 yellow

26.4384 Meeldraden - Dark green PK9156 Pretty Papers Bloc Seabreeze