dinsdag 23 april 2019

Leave a little sparkle wherever you go


Hoi allemaal

Weer een nieuwe kaart van mij vandaag. 


Als basis weer een mooie van Dutch Doobadoo. Deze geknipt zoals aangegeven. En ook 1 laagje design papier.

Op de voorkant heb ik aan 1 kan een leuke stans gebruikt.  Deze weer met inkt bewerkt toen hij nog in de mal zat. Een mooie tekst en wat "sparkels"er op gestempeld.



Als je dan het strikje losmaakt zie je deze binnenkant. Ik heb daar een randje gebruikt van Precious Marieke. Ook heb ik er wat pareltjes opgeplakt. Veel meer heeft het niet nodig.



Ik hoop dat het je weer wat inspiratie heeft gegeven. Veel knutsel plezier.

groetjes Ine


PM10146 Dies - Precious Marieke - Happy Spring - Borders470.713.334 Dutch Doobadoo Fold Card art ElegantLR0564 Creatables snijmal Petra s triangleDistress inkt Aged Mahogany
Paper distresserAurelie mini ink-blending tool applicator-aubt1003CA3133 Plakstenen - plakparels off-white Marianne Design