dinsdag 20 november 2018

Dutch Doobadoo


Hoi allemaal

Deze keer weer een kerstbal van Dutch Doobadoo, maar dan anders.

Als basis heb ik een snijmal van Studio Light genomen. Deze gestanst in donkerrood, donkergroen en design papier.



Daarop heb ik de kerstbal geplakt met een randje eronder. Deze heb ik gemaakt met de mal van Precious Marieke. Ik heb nu alleen een stukje van het stansje gebruikt.



De stempel is ingekleurd met Nuvo markers en Spectrum Noir. De Nuvo markers kleuren, zeker voor beginners makkelijker. 


De stempel is een digi van Lacy Sunshine en vind je hier

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.

Groetjes Ine




Studio Light Embossing Die Cut Stencil Essentials Nr.117  PM10141 Dies - Precious Marieke - Winter Flowers - Ice flower circlePK9158 Pretty Papers Bloc Forest DreamPM10051 Die - Precious Marieke - Winter Wonderland - Snowflakes
  470.713.680 Dutch Doobadoo Card Art Christmas BallNuvo - Alcohol Marker Pen Collection - Rosy Pinks - kleuren