woensdag 10 oktober 2018

Fijne kerst.

Hoi hoi

Deze keer heb ik weer een mal gebruikt die zo veelzijdig is dat je gewoon niet weet welke je het eerste wilt maken. Ik heb er dan ook voor gekozen om er 2 ineens te plaatsen. 
En dan nog is er veel meer mogelijk.

Laat ik ze om en om plaatsen en beschrijven.


Deze is uitgesneden en gemat. En kan mooi vanzelf rechtop staan. 

Achter de ronde vorm heb ik een andere mal geplakt. 

Erop een plaatje van de nieuwe knipvellen.


De de bloem gemaakt van Flowerfoam. Ik heb van de mal de buitenste ronde afgeknipt. 
Daarna verwarmt en in model gevouwen. 

De 2de kaart is een heel andere. 


Hier heb ik de mal recht op de dubbele kaart geplakt. 

Ik heb een leuke Magnolia stempel ingekleurd met Nuvo markers. 
Kleurnummmers: huid, 477, 475, 473 wangetjes 373
haarbandje en jurkje 375, 374, 373 
Verder heb ik nog niet ale kleurtjes en heb ik ook nog andere merken gebruikt. 


Ook deze bloemen heb ik met Flowerfoam gemaakt.

Ook hb ik met de NUVO crystal drops nog kleine pareltjes gemaakt.

Fijne knutsel week!
Groetjes Ine


LR0485 Creatables snijmal Petra's oval & corners  LR0552 Creatables snijmal Anja's lacy folding die circleMB0177 Knipvel Mattie's mooiste - Winter 1115633-0223 Snijmal 2 takjes met sterretjes LR0540 Creatables snijmal Petra's botanical star

KJ1717 Clear stamps Karin Joan Giftwrapping- kerstwensenLR0438 Creatables stencil Petra's larix Marianne Design  Flower-foam-sheets-a4-Red  Meeldraden-Light-pink

Bovenstaande is van de eerste kaart. Hieronder staat alles voor kaart 2.


LR0552 Creatables snijmal Anja's lacy folding die circle  Meeldraden-Light-pink  Flower-foam-sheets-a4-Red  Nuvo-crystal-drops-red-berry-667NNuvo - Alchol Marker Pen Collection - Aquamarine 326N