donderdag 1 maart 2018

Lente.....

Hoi allemaal

Lente heet deze kaart. Maar het vriest dat het kraakt. Toch kun je merken dat de lente in aantocht is. Overal komen al knoppen aan de bomen en komen de krokusjes boven de grond.




Ik heb ook een vrolijk bloemetje gebruikt op deze kaart.

Maar ik ben begonnen met de basis in wit cartstock.
Aan de uiteinde heb ik met de kanten randmal een mooi randje gesneden. En ik heb het zelfde weer gedaan op een iets kleiner stuk cartstock. Deze 2 heb ik op elkaar geplakt. 



Ik heb het design papier uit de blok Sweet Romans gebruikt. Ik vind deze super en hij is dus ook al bijna op bij mij.

De roze bloemen heb ik emaakt van wit foam en bewerkt met Coosa Gliding Wax. Gewoon een beetje op mijn vingers en dan over de randjes gewreven.


Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en zelf ook weer wat inspiratie hebben gekregen hierdoor.

Groetjes Ine


Gilding-Wax-paars-Coosa-Crafts  PM-SC-10004-Linnenpakket-Scrap-Precious-Marieke-Romance   MB0170-knipvel-Matties-Mooiste-Magnolica  45.4568-Leabilitie-snijmal-Easy-Flower-nr.-2  Meeldraden--pearl-White  Flower-foam-sheets-a4-Off-White
  LR0508-Creatables-snijmal-lace-border-(S)-Marianne  Nuvo-crystal-drops-bubblegum-blush-672NPK9153-Pretty-Papers-bloc-Sweet-Romance  

 LR0485-Creatables-snijmal-Petras-oval-&-corners